GAP Bölgesi Turizm Odaklı Tanıtım ve Markalaşma Projesi kapsamında yapılan son çalışmalarla ilgili olarak; görüş ve önerilerini almak üzere Dicle, İpekyolu ve Karacadağ Kalkınma Ajansı Genel Sekreterleri ve uzmanların katılımı ile istişare toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıda, "Mezopotamya" markasının Stratejik İletişim Planı, hikayesi, müziği, filmi ve kurumsal kimlik çalışmalarında gelinen son durumla ilgili bir sunum yapıldı. Sunumun ardından, Başkan Vekili Mehmet AÇIKGÖZ: "Sizlerin de görüş ve önerileriyle son haline getirilecek çalışmalarımızla, 'Mezopotamya' markamızı hep beraber bir dünya markası haline getirerek; GAP Bölgesinin kalkınmasına katkıda bulunacağız. Bugüne kadar yapmış olduğunuz tüm katkı ve verdiğiniz destekler için hepinize çok teşekkür ederim." dedi.
Haber Tarihi : 22 Ocak 2021 - Okunma Sayısı : 922