Anasayfa - Site Haritası - E-Mail - İletişim - English
KURUMSAL
MEZOPOTAMYA, Uzakrota Travel Summit Etkinliğine Katıldı

GAP Bölge Kalkınma İdaresi koordinatörlüğünde yürütülen bir bölgesel turizm destinasyon markası olan MEZOPOTAMYA’nın standı tüm ziyaretçiler tarafından ilgiyle karşılandı.

Bu yıl üçüncüsü düzenlenen Uzakrota Travel Summit, MEZOPOTAMYA ana sponsorluğunda 18 Kasım tarihinde İstanbul Işık Üniversitesi Maslak Kampüsünde gerçekleştirildi. GAP Bölge Kalkınma İdaresi koordinatörlüğünde yürütülen bir bölgesel turizm destinasyon markası olan MEZOPOTAMYA’nın standı tüm ziyaretçiler tarafından ilgiyle karşılandı. Etkinliğe 50’ye yakın turizm ve seyahat ile ilgili faaliyet gösteren firmaların yanında yaklaşık 45 turizm yazarı, blogger, seyahat dergi editörü, tur rehberi, TURSAB yetkilileri ve havayolu ulaşım firmaları üst düzey yöneticileri katıldı. Etkinlikte, turizmde yeni trendler ve teknolojik gelişmeler ana gündemi oluşturdu.

Etkinlikte, Turizmde Dijital Dönüşüm Nasıl Sağlanır, İş Dünyasına Yenilikçi Seyahat Pazarlama Çözümleri, Yeni Bir Akım, Duygusal Turizm; Deneyim, Gurme ve Macera, Havayolu Endüstrisi ve Analizler, Dijital Teknoloji Sayesinde Otel – Müşteri İlişkileri ve Online Seyahat Pazarının Geleceğini Şekillendirecek Teknoloji Trendleri gibi birçok konu detaylı bir şekilde ele alındı.

Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürü Prof. Dr. Saygın Eyüpgiller de standı ziyaret ederek, Güneydoğu Anadolu Bölgesi’nin turizm potansiyeli ve bölgesel turizm markası olan MEZOPOTAMYA hakkında bilgi aldı. Malezya Turizm ve Kültür Bakanlığının İstanbul direktörü Zakaria Moh NANI Güneydoğu Anadolu denildiğinde kafasında bir yerin canlanmadığını, fakat Hz. İbrahim’e gönderme yapıldığında kafasında bir destinasyon oluşmaya başladığını belirtti ve bölgenin inanç turizmi potansiyeline vurgu yaptı.

Etkinlik boyunca birçok blogger, seyahat ve turizm yazarı, TURSAB yetkilisi, turizm dergi editörü, halkla ilişkiler ve sosyal medya uzmanları ve seyahat ajansı yetkilileri MEZOPOTAMYA standını ziyaret ederek bölge turizmi, olanakları, yeni rota ve destinasyonlar ile bölgenin genel durumu hakkında bilgiler aldı.

Proje Koordinatörü Jale Velibeyoğlu da Yeni Bir Akım, Duygusal Turizm; Deneyim, Gurme ve Macera üzerine yapılan panele konuşmacı olarak katılıp, hem MEZOPOTAMYA markasını anlattı, hem de seyahat acentelerine bölgeye turist getirmeleri için çağrıda bulundu.

MEZOPOTAMYA bölgesel turizm markası olarak turizm ve seyahat konusunda ilk ulusal etkinlik tecrübesini yaşadı. Aynı zamanda ana sponsor olarak ulusal düzeyde ilk tanıtım faaliyetini de gerçekleştirdi. Öte yandan bu etkinlik sayesinde Türkiye’de turizm ve seyahat denince akla gelen anahtar hedef kitleye adını ve markasını duyurma imkanı buldu.

Fotoğraflar

 




Haber Tarihi : 28 Kasım 2016 - Okunma Sayısı : 2524